Du går med blicken vänd



Ingen bloggning!

Har massa bilder som jag håller på att ladda upp just nu.Lite bilder får ni imorgon för dom är på andra kameran,pga kamera jag har hittat en system kamera nu som jag ska köpa,happyface!

Idag så åkte jag och Emma in till stan,hittade en jätte söt tröja till Emma.Vi skulle åka och handla en klocka till mig men affären var inte kvar så det får bli en annan dag i veckan.Vi åkte till nacka tog lite och äta haha! Träffade dom bästa Mikaela och Cornelia.Snackade med dom i ca en timma,sen åkte vi till Gustavsberg träffade Mikaela Sihlén.Hade lite goa affärer,haha!

Och kvällen nudå?

Skulle vara med Ebba,Cornelia och Mikaela.Men kvällen slutade med massa moppe åkning med Alice,runt 10 kom även Niki,Nicole och Emma.Vi drog hem till Fanny L som det var lite folk hos.Sen blev det åka och äta tårta hos Alice.Vad har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0