Kärleken är som en duva, håller man den för hårt kvävs den, håller man den för löst flyger den iväg.


Nu blev det lite sent här.Har hafta andra saker för mig ikväll..Som att ligga i sängen och kolla in i en data och få fyrkantiga ögon av facebook,rätt svar! Ska faktist kolla på en film smsa lite och bara njuta av att vara hemma.Det var riktigt skönt att komma bort en stund från allt.Fast det har bara gått några timmar så känns det som man är inne i allt igen? Nu blir det film sen sova,något jag behöver efter en sak jag såg idag.

Ps,jag älskar dej och du kommer alltid att vara något för mig.

Kommentarer
Postat av: julia

Vilken din bild melinda, vill du vara med i min outfit tävling?:D

2011-07-30 @ 13:45:15
URL: http://sparklinglife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0