Grisslinge nu är det sommar

Hejhej underbara ni!
Har haft en sån underbar dag! Vaknade på sanhamn åkte hem,tog två bussen till grisslinge med Angelica.Så himla underbart väder.Vi skulle träffa david och 5 andra killar där.Så träffade vi Nicole,julia,Frida,Alexandra,storken och lite annat folk.David,Jeff,Simon,Simon,Wille och william kom med två vattenskotrar.Då blev det lite fart! Det var nog det roligaste jag gjort på länge.Jag och angelica åkte med Wille och Nicole och Frida åkte med Jeff.Så åkte vi runt lite,sjukt kul! efter en stund gick vi upp solade lyssnade på musik.Sen kom dom tillbaka några gånger så vi pratade med dom...Dom fick lite knas med vattenskorarna.Kvart i fem åkte vi hem igen..Jag Julia och Nicole tog ett stopp på donken.

Snart kommer pappa hem med mat,muummmss! Är inte så hungrig,med det funkar.Sen klockan 8 ska jag ut och springa med Angelica.Nu jävlar..! Vi ska springa ner till dyviken och bada om det blir för varmt.Puss

Tog bilderna från killarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0