Middag med dom bästa

Tjoooho!
Kom hem nyss.Efter skolan åkte Jag emma och julia hem till Julia hämtade bikini och sånt efter som att vi skulle till grisslinge och sola och bada.Men innan skulle vi till ungdomsmotagningen men det var såklart inte öppet så vi gick till centrum,duktiga! Sen skulle vi köpa läsk inne på ica så var det 5 för 20 kr,woooho! Men nejnej då var man tvungen att ha något Ica kort så det blev inte så.Vi gick till willys och köpte 3 läsk för 30 kr.Dom var stora och jag fick gå runt och bära på dom tills min älskade Niki kom och tog två.Vi solade och "badade" på grisslinge mamma hämtade mig klockan halv 5 efter som att jag skulle göra syn saknen till moppe kort.Träffade brudarna igen 5 då gick vi till Bangkok Thai Food,tror det heter så.Hade mysigt och mycket mycket snack.Sen åkte vi hem,sen träffade Jag några i brunn och pratade lite och sånt.

Första gången jag åt Thai faktist.Och nog sista haha!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0