Mina brudar

Godmorgon på er!

Inte alls bra väder idag,Men det känns ändå lite skönt faktist.funderar på om jag ska över till Angelica kolla film och mysa hela dagen.Ikväll så ska jag in till järfälla på poolparty med mina brudar.Det blir nog kul..Vad ska ni göra?

Jag har ganska mycket att göra i min helg för i morgon ska Angelica sova här hela helgen okej två dagar.. Så vi ska ut på Björnö där alla snackar om nån stand fest? Vi ska nog fixa så vi kan sova hos min lilla älskade David.David har jag känt sen jag var två år och han är absolut som min lillebror.Nu får ni se lite bilder från igår som jag tog från Alexandras blogg,förlåt gumman! Vi tog nog över 100 bilder på varje kamera och vi hade nog 4 st me oss,så bilder kommer ni få.Men det får ni när dom laddat upp alla.Ni får nöja er med lite nu.









Kommentarer
Postat av: jenny

Härliga sthlm bilder :)

2011-06-17 @ 17:56:55
URL: http://jennyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0