Shopping

Hejhej!
Idag så vaknade jag runt halv 12 skulle åka bada och sola med brudarna.Fick ett sms och kalle som undrade om vi ville komma och bada pool,Yees nu är det sol tänkte jag.Så öppnar jag fönstret så är det moln moln och moln...Vädret har varit alla idag.Sol,blixtrar,åska,Regn och blås.. Haha alla väder? Slutade me att jag åkte till nacka me Cissi och Angelica.Köpte en blus och ett tub linne.Bild får ni i morgon,Orkar inte just nu.. Åkte och träffa John,Marcus och palle en liten stund,Tror han heter så.. ?Åkte hem fixade oss för att åka me 20.40 bussen.Skulle ut och träffa Majo,Adde,filip och massa men slutade me att vi träffade dom runt 10 fast bara majo och filip...Det var kallt och jobbigt att gå så slutade me att vi åkte hem.

Bråkar tyvärr väldigt mycket me mamma dom senaste veckorna och några andra i familjen.Hatar att bråka me dom,men tyvärr så är det väldigt mycke just nu.Ska prata me mamma nu så hörs vi senare! puss


Hatade skolan förut vilket jag fortfarande gör..

Jag skulle lika gärna kunna gå på sommarskola efter som att vädret suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0