skype

Ligger i sängen just nu pratar me min så "lillebror" david.Han fixar me sin moppe och jag fixar mina naglar..Haha så det ska vara.Idag så vaknade jag av att Nicole smsa mig och sa att det var grisslinge.Sol tänkte jag,ja visst sol var det.Lite moln bara men det funkar.När vi kom till grisslinge var det tomt tomt tomt..Haha jag Fanny,Alexandra och Nicole drog till donken där Cissi och Niki kom.Vi åt lite lunch sen skulle vi alla hem.Men slutade me att alla åkte hem till sig förutom jag,Alexandra,Nicole och Fanny åkte till grisslinge igen.Helt tomt..Tur så var John och sebbe där,så himla söta som köra oss hem igen.När vi kom hem så var vi liten stund me Nyman,Alexander,Feffe och Adam.Tills dom skulle åka och bada.Vi drog hem till mig efter kanske 20 min kom Mange,Emil och Angelica.Vi gick över till Angelica var där lite sen har jag bara varit hemma..Ikväll ska jag nog vara hemma,Skulle vilja åka träffa några men efter som att jag inte varit hemma med familjen på över en måndad kanske jag borde göra det nu... Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0