15 år nu!

OH YAAAH! fyllde 15 i fredags
men efter som att jag var uppe i fjällen så hade jag ingen data och kunde då inte blogga...!
Men nu är jag hemma igen,hade det bäst uppe i fjällen med konfirmationen.Vi var runt 110 st som åkte upp,Massor av underbart folk hur kul som helst !? Solen sken vi solade åkte skidor jobbade på våra saker till konfirmationen och hade det bäst! Fredags kul dansade jag Andy,Simon,Vincent,Angelica,Jill och johanna och fanny presenterade.Grymt kul kväll men massor av garv.Även min födelsedag dåda...Men det var bäst där uppe saknar massor...Hahah på fredagen gick jag,Angelica,hedvig,Amanda,Maja och wille upp till ledar killarna men...Dom vuxna kom på oss vi fick bara busa nere i våra hus vi konfirmander fick inte gå upp till 95 ledarna...Men vi gjorde det och var nere igen efter några minuter,hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0