Ta tillbaka tiden

Ibland önskade jag att man kunde gå tillbaka i tiden och göra om det som blev fel..! Just nu har det varit sånna dagar tyvärr.Dagen idag var rolig och bra,underbart väder! Men det är en sak som sitter i mitt huvud hela tiden som jag verkligen inte vill ska vara där.Det får mig att verkligen inte må bra...Önskar bara att jag kan gå tillbaka lite iaf lite tills till det bra var! Har gjort samma fel många gånger nu och är trött på det,är det bara jag som känner så här ibland?
Livet är som en våg,ibland är allt bäst allt är bra och sen på bara nån min så kan det gå ner till 0 igen och allt suger! jag ligger nån stans där nere nu och jobbar mig långsamt upp,och det är bara en som kan få mig att gå upp helt igen...


Idag var det dagis den åkte jag till träningen,är lite sjuk så tog det lugnt lugnt! Tränade tills på lördag då det är tävling,Toppen.Skulle åkt in till stan med david idag,men var tvungen att vara på tränigen.Så det får bli stan i morgon med David och anton,whiie!

en låt som vi sjunger på dagis innan vi ska äta!
Alla händer säger klapp klapp klapp alla fötter säger stamp stamp stamp huvudet gör en lite nicke nik nu så ska vi äta!

Hahha ska äta middag nu vi hörs,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0