dålig bloggning

Hejhej!
Förlåt för jätte dålig blogging.Berättar lite snabbt nudå vad som hände igår.Jag kom hem från tävlingen runt 6,Det gick helt okej.. Möte melinda runt 7,Jag och melinda gick på gymnastik när vi var små med varandra sen har vi inte träffas på ganska länge.Så det var kul.Vi åkte hem till John med emma.Dit kom Alexander och David också,efter en stund åkte vi och spelade lite fotboll.Okejokej jag åkte moppe med Alexander bytte lite med Melinda också,Dom andra fick gå.Vi var nere i Gustavsberg runt 11 tog bussen hem,Vi träffade Frida och Nicole på bussen.Sen åkte vi hem till mig alla förutom Alexander.Och självklart så har jag glömt mina hem nycklar och ingen var hemma.Så mamma fick komma med dom.Jag och melinda somnade runt 5.. haha vaknade runt 9.Sen åkte vi och solade på Grisslinge,bilder från det får ni senare.

haha inte snygg bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0