Hemma

Hejhej,Hemma igen efter en buss kväll...Eller vad säger man? Tog 20 i nio bussen till ösby.John och marcus var inte hemma,så vi fick vänta i en timma.Vi drog hem till storken och väntade.Jag spelade CS haha jag var verkligen bra på det.. Om man skulle dö på en gång? Runt 10 var vi hos john,var inte där alls länge efter som att jag skulle ta bussen från centrum 11.Missade självklart den...Smart som jag är tog jag 474 till värmdö marknad och hoppade på ingarö bussen där.John var snäll och kollade upp bussarna.Och min gulliga pappa hämtade mig i brunn,Lite mörkt ute juuu hihi! Ska upp klockan sex i morgon så måste fixa lite saker nu.

Nu får du ditt inlägg julia,du är världens bästa!

Kommentarer
Postat av: fanny haver

dedär e min bild, du tog den utan att fråga </3 :'''''(

2011-05-15 @ 00:36:24
URL: http://fannyhaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0