HEMMMAAA YEEES

Hejsan alla!
Mamma är verkligen underbar,när jag kom hem har hon fixat hela mitt rum gjort om och allt!
nu är det underbart här inne.

äntligen hemma från rörvattnet.Är sjukt trött nu måste verkligen sova,har duschat och fixat mig men i morgon ska jag verkligen FIXA mig.Så jag saknat det..Inte själva smink och det men att känna sig bra,ni förstår.. ? Har tyvärr inga bilder nu,ni får lite bilder som jag har på min ipod.Sen när alla lagt upp på facebook hur hemska vi såg ut osv.. Då kan ni få se,haha!

Det var faktist helt okej där.Hade lite otur med vädret.Okejokej LITE !? Mycket fösta dagen det var det värsta jag gjort i mitt liv.Ni får höra allt i morgon,sov gott! Det kommer jag göra i min säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0