Stan

Hejhej!
Idag var det någon barn sak i skolan,haha! Vi alla 8or skulle in till stan och kolla runt stadsvandra och sen var vi på världens tråkigaste museum.Vi hade dom skönaste lärarna med oss,så vi behövde inte göra något.Tog ca 46 bilder,lovar alla kommer inte komma upp på bloggen.Det var helt okej tråkigt att det regnade lite bara på morgonen.På vandringen blev jag och angelica lite för mycket inne i kameran så vi gick runt för oss själva och tog bilder,sen helt plötsligt var alla borta...hmm! Sen ser vi carolina,anton,fanny och några mer komma.Haha då hade dom gått efter oss två,men vi hade ju gått helt fel.Så vi var borta lite ett tag,sen hittar våran lärare oss.TUUUR! Vi slutade runt två halv tre.Åkte hem,sen var det bara att hoppa in i bilden och åka till frisören,vill inte klippa mig efter som att jag sparar.Men det var ett måste.Det är helt okej..





vart är vi..?




ser ut som jag har mega huvud..Är nära kameran!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0